Як придбати

упаковка слінгів

упаковка слінгів

Замовити слінг найкраще через “магазин” (кнопочка “Замовити”) в нижньому лівому куточку. Але якщо це зовсім не Ваш спосіб, або Вам потрібна додаткова консультація на сторінці з контактами Ви можете обрати зручний для Вас спосіб зв”язку.

Можна ознайомитися із варіантами оплати і доставки.  Ці ж варіанти із поясненнями вам запропонує плагін магазину. Окрім того, реквізити для оплати Вам будуть автоматично надіслані на емейл після оформлення замовлення.

Але якщо Ви не часто купуєте через Інтернет, всі ці кнопочки, поля і форми можуть трішки збити з пантелику. Давайте розглянемо покроково процес оформлення замовлення через Інтернет-магазин “Леля”!

1. Заходите в Крамничку (спочатку з”явиться рядок із посиланням на цю інструкцію, потім контакти знизу, потім між ними сіренька смужка, по якій бігтимуть “мурашки”, а коли всі пробіжать - відкриється сама крамничка). Обираєте вид слінгу який Вас цікавить. Наприклад, слінг з кільцями. Цей вид ділиться на 3 лінії - обираєте ту, що потрібна Вам і потрапляєте на перелік доступних слінігів.

2. Обираєте товар. Уважно прочитайте опис, щоб переконатися, що Вам потрібен саме цей слінг. Праворуч будуть поля, де потрібно обрати, наприклад, розмір слінгу, або наявність підголовника чи аплікації, можливо - текстові поля для опису своїми словами аплікацій тощо. Заповнюєте їх і клікаєте на кнопку “В Кошик”.

3. Система перенаправить Вас в “Кошик”. На цьому етапі Ви можете змінити параметр слінга, кількість, “очистити кошик”, якщо передумали, або “продовжити покупки” в крамничці. При цьому обраний Вами слінг буде зберігатися в кошику.

4. Нижче переліку обраних товарів буде поле із вартістю товарів, приблизною вартістю доставки і загальною суммою. А під цими графами кнопка “Оформити замовлення”. Натискаєте її і потрапляєте в форму “Деталі замовлення”.

5. Тут потрібно “ввести адресу доставки”. Заповнюємо поля:

Повна назва - назва Вашої компанії, або прізвище, ім”я, по-батькові отримувача

Адресна стрічка 1 (Вулиця, поштова скринька, назва компанії) - для фізосіб, якими є переважна більшість моїх замовників, тут потрібно написати назву вулиці на якій Ви мешкаєте, або вулицю на якій знаходиться склад компанії-перевізника (якщо Ви обираєте доставку на склад цієї транспортної компанії).

Адресна стрічка 2 (Номер квартири/офісу, номер будинку, поверх, код на домофоні і т.д.) - або перелічені данні, або номер складу транспортної компанії.

Місто - пишете назву свого населеного пункту

Регіон - обираєте область із списку, що випадає

Поштовий код - він же індекс. Можете ставити прочерк, якщо це доставка НЕ Укрпоштою.

Країна - за замовченням Україна

Телефон - вказуєте свої контактні телефони


6. Нижче поле “Вибрати метод доставки”

Вам потрібно обрати один із способів. Детальніше про них можна почитати на сторінці про доставку. Обираєте зручний Вам спосіб і тиснете на кнопку “Продовжити”

7. Сторінка про деталі оплати.

Тут маєте обрати спосіб яким хочете розрахуватися за товар. Детальніше описано на сторінці про оплату. Окрім того після оформлення замовлення Ви отримаєте листа, де будуть інструкції до обраного Вами способу оплати.

8. Під ним поле “Коментарі”.

Якщо отримувач і замовник різні люди, то можете тут представитися ;) або написати про терміновість замовлення, пріорітетний час для кур”єрської доставки, поставити запитання чи уточнення, зрештою будь-що, що вважаєте необхідним повідомити, але для цього не було місця раніше ;)

9. Введіть Ваш e-mail

На нього прийде лист із номером замовлення та його деталями, підтвердження замовлення, повідомлення про зміну статусу замовлення, номер товарно-транспортної накладної тощо.

(Варіант “Увійти” - це для тих, хто реєструвався раніше).

10. Створіть пароль (необов’язково)

Якщо Ви плануєте робити регулярні замовлення в цій крамничці, варто придумати пароль - система створить обліковий запис і пам”ятатиме Ваші данні.

11. Ввести адресу для оплати

Якщо адреса для рахунку така ж, як адреса для доставки просто поставте галочку. Якщо ж Вам потрібно виписати рахунок на іншу адресу (наприклад, якщо в полях про адресу Ви писали про транспортну компанію, або якщо покупець - юридична особа і місце реєстрації відрізняється від фактичного місця перебування, куди буде доставка)

12. Натискаєте кнопку “Продовжити”. Якщо система виявить що не заповнене якесь обов”язкове поле, або заповнено неправильно, вона напише червоним про це. Заповнюєте і ще раз натискаєте кнопку “Продовжити”.

13. Сторінка “Перегляньте та підтвердіть Ваше замовлення”.

Переглядаєте. Якщо щось не так - змінюєте, якщо  все правильно, натискаєте кнопку “Розмістити замовлення”.  Система надсилає інформацію мені про нове замовлення і Вам лист із темою “Lelia’s store: Замовлення (номер)” де будуть деталі замовлення. Тепер Ви можете розказати на Фейсбуку або в Твітері про зроблену покупку, продовжити покупки, надрукувати рахунок.

Зверніть увагу: я прошу не оплачувати вартість доставки транспортними компаніями і взагалі не робити жодних грошових переказів, доки не отримаєте підтвердження замовлення (або по телефону, або ще одний е-мейл із текстом на зразок “замовлення прийнято. прошу оплачувати”).


Я намагалася якомога повніше і зрозуміліше описати процес оформлення замовлення, але якщо Вам потрібна додаткова консультація на сторінці з контактами Ви можете обрати зручний для Вас спосіб зв”язку.


Чекаю на Ваше замовлення!